Jakie czekają na Ciebie zadania:
- sprzedaż usług finansowych i reprezentowanie spółki w kontaktach zewnętrznych z partnerami biznesowymi (dostawcami maszyn i urządzeń, dealerami środków transportu, maszyn rolniczych, itp.),
- rozbudowa portfela klientów w regionie,
- organizowanie spotkań i prowadzenie negocjacji handlowych w terenie,
- przygotowywanie dokumentacji ofertowej i kredytowej,
- utrzymanie stałej i dobrej relacji z Klientami oraz partnerami biznesowymi,
Masz duże szanse powodzenia, jeżeli posiadasz:
- doświadczenie zawodowe min. 3-7 lat ( w tym 3 lata w handlu)
- doświadczenie z rynkiem vendorsko-dealerskim min. 6 miesięcy,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
- odpowiedzialność i wysoka kultura osobista.
A co w zamian?
- umowa o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe 7000-8000 brutto+prowizja
- atrakcyjne premie i bonusy ( kwartalny i roczny)
- bogaty pakiet benefitów,
- niezbędne narzędzia pracy ( laptop. telefon, samochód służbowy)
- pakiet szkoleniowy – wdrożenie.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę sigen.traffit.com.