Asystentka Zarządu

Jakie czekają na Ciebie zadania:

  • Startup – współtworzenie regulaminów i procedur dotyczących pracy biura
  • organizacja i prowadzenie sekretariatu,
  • współpraca z urzędami,
  • przygotowywanie stosownej dokumentacji (zestawień, zleceń, protokołów),
  • współpraca z działem prawnym i księgowym,
  • obsługa klientów,
  • inne niewyszczególnione zadania związane ze stanowiskiem.

Masz duże szanse powodzenia, jeżeli posiadasz:

  • wykształcenie wyższe, preferowane związane z administracją biurową i pokrewne,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata,
  • dobra znajomość języka angielskiego B2,
  • nienaganna kultura osobista,
  • skrupulatność, dbałość o szczegóły, umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętności planowania, a także zarządzania swoim czasem oraz pracą,
  • otwartość i pozytywne nastawienie.

A co w zamian?

  • umowa o pracę,
  • możliwość awansu na managera biura
  • możliwość zbudowania danego stanowiska od podstaw, wykazania inicjatywy i rozwoju,
  • dodatkowe benefity będą ustalane z kandydatem podczas indywidualnej rozmowy,
  • początkowo praca w kameralnym gronie – firma będzie się stale powiększać o nowych członków zespołu;)

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę sigen.traffit.com.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu