Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • pełny etat
  • praca na miejscu
  • Poznań

Jakie czekają na Ciebie zadania:

  • tworzenie zamówień na postawie podpisanych umów przetargowych,
  • obsługa klientów indywidualnych na podstawie ofert przygotowanych przez handlowców,
  • telefoniczna obsługa klienta w obszarze zgłaszanych zamówień,
  • udzielanie informacji klientom na temat statusu realizacji zamówień,
  • przyjmowanie i rozpatrzanie reklamacji – ścisła z współpraca z działem handlowym w tym zakresie,
  • współpraca z działem zakupów ( zamawianie towarów),
  • budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,
  • raportowanie do Dyrektora Działu Zakupów

Masz duże szanse powodzenia, jeżeli posiadasz:

  • min. 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • dobra organizacja pracy oraz zdolności analityczne,
  • samodzielność i dokładność,

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę sigen.traffit.com.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu