Zadania:
-
Realizacja indywidualnych, cyklicznych planów sprzedaży,
-
budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz zapewnienie kompleksowej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej (oferty i umowy handlowe),
-
prowadzenie negocjacji handlowych,
-
współtworzenie kampanii marketingowych z kluczowymi kontrahentami,
-
przeprowadzanie cyklicznych lub pojedynczych promocji sprzedażowych z kontrahentami.
Oczekiwania wobec kandydata:
-
Minimum 2 lata doświadczenia,
-
minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży dla klienta korporacyjnego,
-
doświadczenie w sprzedaży usług/rozwiązań finansowych,
-
prawo jazdy kat. B,
-
umiejętność budowania relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
-
umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
-
samodzielność w działaniu,
-
orientacja na wynik,
-
odporność na stres.
Oferujemy:
-
Możliwość zdobywania doświadczenia,
-
odpowiedzialne, samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
-
stabilną pracę w firmie, która jest liderem na rynku,
-
możliwość poszerzenia swoich kompetencji oraz zdobywania nowych,
-
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością.
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na eprzybyla@sigen.pl