Specjalista ds. Obsługi Klienta ( Niemiecki C1, Angielski B1)
cała Polska - praca zdalna

Miejsce pracy:

 

Wynagrodzenie:

 

Poziom stanowiska:

 

Język obcy:

 

Forma zatrudnienia:

 

Termin rozpoczęcia:

 

 

31 marca 2022

                                                                                                                                                                

 

 

,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

agencja-rekrutacyjna-gliwice

Aplikuję !

 

Adres:  ul.  Sowińskiego 5, Gliwice     NIP: PL6312704027     KRAZ 23218   

 

REKRUTACJA

Ewelina Przybyła

Recruitment Manager

tel. 517 613 877

e-mail: eprzybyla@sigen.pl

       

rekrutacja-stala-pracownikow

BUSINESS COACHING

Bożena Frej

Coach

tel. 600 236 561

e-mail: coach@bozenafrej.pl

Klient jest firmą outsourcingową, prowadzącą wiele ciekawych projektów. Oprócz zdobycia doświadczenia w pracy w obsłudze Klienta niemieckojęzycznego,  oferują trening i gruntowną wiedzę w zakresie dobrych praktyk w obsłudze Klienta i sprzedaży telefonicznej. Świadczy usługi outsourcingowe w obszarze obsługi klienta - Call Center - Contact Center - Usługi Telemarketingowe. Jest to nowy, rozwojowy projekt na rynek niemiecki.

 

Jakie czekają na Ciebie zadania:

  • Praca na front office 

  • kontakt mailowy oraz telefoniczny z Klientami biznesowymi w j. niemieckim,

  • zarządzanie umowami, zamówieniami, ofertami współpracy oraz fakturami,

  • konfiguracja nowych klientów,

  • współpraca z przedstawicielami handlowymi, działem księgowości oraz z działem sprzedaży z Niemiec,

  • osoba na tym stanowisku będzie współpracować głównie z handlowcami, którzy odpowiadają za dostarczanie klientom kart paliwowych.

 

A co w zamian?

  • umowa o pracę,

  • wynagrodzenie podstawowe od 7500 zł brutto,

  • duża możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju,

  • praca w pełni zdalna,

  • możliwość uczestniczenia w nowym, ciekawym projekcie.

 

Masz duże szanse powodzenia, jeżeli posiadasz:

  • doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego,

  • doświadczenie w sprzedaży telefonicznej / call center

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,

  • znajomość języka niemieckiego min na poziomie C1 i angielskiego B1

  • jesteś odpowiedzialny i dobrze zorganizowany.

 

Cała Polska

 

Od 7500 -9000 brutto

 

Specjalista

 

Niemiecki C1, Ang B1

 

Umowa o pracę

 

ASAP