Dla naszego klienta firmy z branży finansowej, poszukujemy kandydata z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego oraz doświadczeniem w obsłudze klienta.
Zadania:
- Obsługa pierwszej linii i pomoc klientom w rozwiązywaniu bieżących problemów;
- Pomoc w sprawach takich jak rejestracja, zmiana danych osobowych (np. zmiana nazwiska i adresu).
- Prowadzenie ewidencji księgowej i udzielanie wsparcia technicznego klientom zgodnie ze standardami banku.
- Pomoc w otwieraniu i zamykaniu konta.
Oczekiwania wobec kandydata:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1).
- Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta.
- Niezależność i chęć współpracy z zespołem.
- Wykonywanie prac zgodnie ze standardami bankowymi i dbałością o szczegóły.
- Nastawienie na rozwój w dynamicznym i profesjonalnym środowisku.
- Możliwość ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w prestiżowym globalnym banku.
- Odpowiednie szkolenie w zakresie umiejętności twardych i miękkich.
- Współpraca w wielokulturowym i wielonarodowym środowisku.
- Codzienna praca z użyciem języka angielskiego w środowisku międzynarodowym.
- Hybrydowy model pracy.
- Możliwości rozwoju w Zespole i Dziale.
- Atrakcyjny pakiet świadczeń (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport, elastyczne godziny pracy).